Wednesday, December 8, 2010

Nak tau x??

Kite ade beli belt baru...heheheh.Hubby kite yg bli kan...(agak mengada2 yer di situ). Saje aku nk mnunjuk kat korang.,hahaha. Aku ni nk kata jenis yang suke shopping..erm,xjugak. Kang kata xsuke shopping,lg la x. Cuma, slalunye kalau aku beli barang, barang yang dah ade memang aku xkan beli. Tunggu rosak baru aku beli. Tengok macam belt ni..



Ni belt lama




Kan? da putus...




Ni la belt baru kite..heheheeee. Yer, kaler yg sama sbb aku suke..


Bukan kedekut la U, aku ni cerewet sikit. Kalau bli baju, masukla 4,5 kedai pon, kalau xde baju yg aku suke, konpom aku xbeli. Tahan aku pakai baju yg ade (pandai2la ubah style kasi xnmpk sama). Teringat aku zaman2 skolah menengah dulu. Time tu slipar aku putus. Mak aku pon bawakla aku g kedai nk bli slipar baru..konon. Punye lama ushar slipar, last2 ade 1 ni aku bkenan. Mahal kot..trus mak aku xnk blikan. Dulu2 kan,klu slipar RM50-60 ni..huuhhh.xmerasa beb! Mak suh bli slipar lain,aku xnk. Budak keras hati..camni aa. Pastu bila nk klua g mane2, aku pinjam slipar adik aku. Adela nk dekat sebulan camtu. last2, mak belikan jgk...(waaaaa, bestnye mak aku!!) Korang jgn wat perangai camni tau, xbaek. Aku dah xcamni dah. Dah baik ni..hehehe..

Lagi 1 criter time skolah menengah jgk. Ermm, tahun 2000. Orang tengah sibuk2 nk pakai handset time nih. Sape pakai handset SAGEM time ni..perghh.mantap..hahaha (ntah korang tau ke x jenama ni).




SAGEM yang famos 1 mase dulu..


Aku pon sibuk ler nk pakai..kan aku budak mengada2. Tau aku mintak handset apa? BUTTERFLY beb! Artis pakai ni jenama ni..hahaha. Tak hingin der ayah aku belikan. Ayah kata "ala, ayah belikan handset 3310 eh? xnk! xnk! aku kata... terus 1 handset pon aku xdapat. Padan muke aku.




Nokia 3310, W/lupun aku xpakai handset ni tp ni lah jenama handset yg paling tahan skali...siyes!


Ni dia my 1st Handset, NOKIA Butterfly. Comei kan? an? an? hehee


Tahun 2002 aku masuk matrik. Orang sume ade handset aku je xde. Lepas 1.2 bulan dek kerana susah sgt nk call aku, ayah aku pon dengan baik hatinye telah membelikan aku handset tersebut...wuhuuuuuu! dapat aku handset Butterfly. Lame kan aku tunggu? sanggup xsanggup jela..tp aku mmg camtu. Skang ade kurang ckit. Sebab skang aku da besar, da kna cari duit sendiri. Baru tau susah ke senang nk klua duit skali byk camtu nk bli barang. Terharula ngan pgorbanan mak n ayah..:') cedey pulak.






2 comments:

Miss b said...

hai

i 1st folower u
yey!

Norzawani Zulkeplee said...

Myaby..thanks yer! kite suker..;)