Thursday, December 23, 2010

BERITA HANGAT :: Saya dapat AWARD!!

Ok, mekap-mekap..(pakai foundation, bedak, eyeshadow kaler itam, eyeliner, fake eyelashes, mascara and brow liner). Pakai dress kaler RAHSIA..leret-leret gitu..! ;p.. Kita nak g amek AWARD ni..jangan jeles..hikhikhik

Mak aii, over betOl! ngeeeeeeeee (senyum nampak gigi). Anyway, thanks to SITI SARAH yang sangat prihatin pada follower yang ke 101 ini. Apela ada pada nombor. Cewahh, padahal aku yang tergedik-gedik kasitau Sarah aku follower yang ke 101..;p Tengok ni award Sarah kasi. Comei ann..an? hikhik.. rajin Sarah edit-edit gambar..


Tau tak, Sarah janji nak kasi sesuatu yang bahaya. Amende tu Sarah?? Asalkan tidak mengganggu ke-glameran ku ini...sudahla.. Ahaks! Ahaks!.. (Sila muntah..) Ok, benda yang bahaya tu akan ku uplod di kawasan bawah ni nanti... sabar ye kawan-kawan. Kalau nak tengok cepat, pegi paksa Sarah suh cepat! ni blog nyer http://chittysarah.blogspot.com/ heheeeeee...


ZON BARANGAN BERBAHAYA
ZON BARANGAN BERBAHAYA
ZON BARANGAN BERBAHAYA


Thank you Sarah Laling..


till next entry, c ya!


11 comments:

chittysarah said...

thanks~~
weee~~
ie camne nak bagi adiah eh?
email or mukabuku ade?
agagagag~~~

nora said...

wah

sungguh hangat berita ini hihihihi

Norzawani Zulkeplee said...

chittysarah>>wani da emel ;)
fb ade, tp jarang bukak..sebab asik blogging je. gune nama penuh wani, mesti dapat cari..heee

Norzawani Zulkeplee said...

nora>>berita kite xklua TV.. :D

cart said...

sukee blog ni..
i follow you :)
ngeee~

cik zaza said...

wahh!award gmbr domo!hehe

jinkamen said...

salam...
waaa best laa

Miss Yaty said...

wah! tahniah ye :)

DeCrewz said...

comeynyer gbr award nih...

chittysarah said...

still xjumpe email..
camne nak bagi adiah nie~~
uhuks~~

ehm kommunika said...

Congratulations yaa...smoga sukses selalu...